Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 20 Oktober 2012

JACKLYNE CABAR UMAT ISLAM DI MALAYSIA PANASSSS JOM TGK KEBENARANNYA...?



Lagu yang dimuat naik di youtube 'Harapan Bangsa' yang dinyanyikan oleh Jac telah mendapat kecaman hebat dari Perkasa. mana tidaknya adakah patut Lagu penuh dengan unsur2 Kristian  diterapkan pada rakyat negara kita  bagi PM ini memang tidak masuk akal langsung dan tidak sesuai dimainkan di Malaysia kerana agama rasmi negara ini adalah Islam. Aku bukan nak menolak agama Kristian kerana dalam Surah Al-Kafirun ada menyebut

[1] Katakanlah (wahai Muhammad): “Hai orang-orang kafir!

[2] “Aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah.

[3] “Dan kamu tidak mahu menyembah (Allah) yang aku sembah.

[4] “Dan aku tidak akan beribadat secara kamu beribadat.

[5] “Dan kamu pula tidak mahu beribadat secara aku beribadat.

[6] “Bagi kamu ugama kamu, dan bagiku ugamaku”.
Tags: ,  

itu anutan masing-masing TETAPI PERLU DIBATASKAN

Tidak boleh juga kita menyalahkan Jac atau pembuat lagu tersebut cuma kita sepatutnya marahkan individu yang upload rakaman lagu tersebut ke dalam YouTube. Reaksi dan perasaan orang awam pun kena jaga jugak. Walaupun cuma nyanyian dalam gereja, namun jika telah ditunjukkan pada umum maka seperti Malaysia ini mahu ditukar kepada agama Kristian. Lebih kurang niat Lim Guan Eng dan penganut DAP yang lain.

Dan aku tak nafikan memang gereja Kristian ni ada agenda untuk menjadikan agama Kristian sebagai agama rasmi Malaysia. Tak caya? Pergi tanya Razali DAP!

Bagi saya tak perlulah rasanya saya letak video 'Harapan Bangsa' kat sini.kerana takut ada kesan pengaruh Kristian pada yang menonton video ini
~JB6~

Tiada ulasan: