Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 7 Ogos 2012

ANWAR DAN NIK AJIS WAJIB BERTAUBAT ?



Pakatan rakyat menerima Yusuf Al - Qardawi kerana dirasakan memihaknya tetapi dibandingkan Ahli Majlis Fatwa Masjidil Haram Dr. Sheikh Sulaiman Saloom lebih besar pengaruhnya terhadap umat islam kerana itu Sheikh Abdu Kadir Al-Jailani ditugaskan menyiasatnya hingga menyebabkan pas jadi munafik menidakan 'undi pas masuk syurga'....PR & pemimpinnya mengambil islam hanya untuk kepentingan politik sahaja sabahagian ayatnya mereka pergunakan sementara ayatnya lain mereka tinggalkan mereka ini juga didapati tidak mengamalkannya walau acap kali mengunakannya sebab itu mereka tidak perolehi petunjuk walau sebiji sawi kerana hati mereka telah menutup pintu tersebut.

Dakwaan Nabi Muhammad s.a.w tamakkan kerusi amat mendukacitakan kita kerana semua para rasul tidak mempunyai sifat itu.

Satu lagi kesalahan dari koleksi jahat nik aziz nik mat dalam ceramahnya harus dijauhi?

Anwar wajib bertaubat!!!!!!!!!!

AL QURAN TIADA PERSELISIHAN

4:82. Apa, tidakkah mereka merenungkan al-Qur'an? Jika ia daripada selain Allah, tentu mereka mendapati di dalamnya banyak perselisihan.

Sesama Al Quran, ayat2Nya tidak berselisih. Jika satu ayat mengatakan para Nabi berdakwah tidak meminta upah, ayat2 yang lain turut konsisten mengatakan seperti itu juga.


Alih2 ada golongan memperalatkan agama bawakan riwayat kata Nabi suruh meminta upah. Takkanlah Nabi nak berkata sesuatu yang bertentangan dengan Al Quran. Itu menunjukkan riwayat tersebut bukannya daripada Allah.

Peliknya, ada manusia kerana nakkan upah atau kuasa politik, yang bukan datang daripada Allah itu yang mereka utamakan daripada yang Allah turunkan. :)

Tiada ulasan: