Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 22 Julai 2013

''ABBY ABADI GATAL PUKI'' KOMEN MELAMPAU BERHUBUNG ISU ABBY MENGAKU KAWIN DITHAILAND

KOMEN KURANG AJAR UNTUK ABBY ABADI DIKTAKAN ''GATAL PUKI'' DI RUANGAN KOMEN BLOG TRKEMUKA NEGARA
Dengan situasi pernikahan beliau yang nampak tergesa gesa, ada yang timbulkan spekulasi mengatakan Abby Abadi dan suaminya itu bernikah di selatan Thailand sebagai jalan mudah tetpi setelah kita baca pengakuan Abby memang dia bernikah di Thailand
Walaupun Admin berbeza pandangan politik tapi tak lah sampai mengutuk macam pengomen di blog beutiful n... diatas tu,bagi Admin  kerja nikah kahwin ini kerja yang baik dan kita berpegang dengan agama setiap yang baik kita sokong, nak kutuk buat apa kalau bab politik memang Admin tidak berminat denagan cara Abby ni kerana jelas dia taksub berpolitik mudah benar terpedaya dengan tipu daya Pas kononnya dia sahaja Parti yg Islamik walhal arti mana yg sempurna ?dari segi hukum banyak boleh dipertikaicontohnya dalam isu demotrasi jalanan dan kedudukan Pas yang takabur ujub samaah menggelarkan Umno murtad kafir satu ketika dahulu pada hal pas sendiri banyak bercanggah dari segi hukum dan Akidah Ahli sunnah waljamaah.

LIHAT PENJELASAN ABBY ABADI“ Ya saya bernikah di Thailand jawab Abby dan tidak ada masalah pun dalam undang undang Islam bernikah di negara jiran, tetapi saya mempermudahkan yang payah,” ujar Abby Abadi berterus terang kepada Harian Metro.
“Benda itu (bernikah di luar) tak jadi masalah pun, Allah SWT kita perlu dahulukan, jadi saya dah lepas dengan Allah SWT — maksudnya kita dah bernikah itu yang terbaik”
“Jadi untuk dengan manusia pula sekarang inilah saya patut terangkan. Dah tertulis macam itu, tak apa yang penting Allah SWT dulu, yang penting saya dapat elak dosa,” tambah Abby Abaid lagi.
Suami Abby Abadi, Muhammad Noor Farhan Che Bakar pula kongsikan yang majlis persandingan mereka akan berlangsung di Kuala Lumpur pada 31 Ogos ini manakala di Tumpat, Kelamtan pada 6 September depan.

Tiada ulasan: