Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 24 April 2014

PANAS !! AZMIN DAN MAK LAMPIR MASUK HOTEL !! KANTOI ?

Semakin terserlah perangai para pemimpim pemimpin PKR ni sampaikan bazir duit Rakyat masuk ke hotel hotel untuk membuat kerja tak senonoh malah Mak lampir di katakan berkomplot buat kerja tak senonoh dengan mat aiskrim di dalam hotel tersebut dan kalau sahabat pm nak tahu memang begitu lah perangai buruk mereka,sebenarnya apa yang di lakukan mereka bukanlah sumbang maksiat tapi fitnah sesama mereka sudah cukup memualkan kita membacanya


Tak hairanlah bila ahli mereka sendiri kantoikan perbalahan sesama mereka semalam , kempen Azmin tu kali ini di ceritakan lebih bertumpu kepada memburukkan Khalid Ibrahim.

Habis semua cerita buruk Si Khalid tu didedahkan dalam satu pertemuan yang turut dihadiri tak lebih daripada 50 orang malam semalam. Antara yang hadir ialah Si Mak Lampir tu.

Malah dalam komen yang diberikan oleh salah seorang penyokong kuat PKR ni nampak sangat kecewa dengan apa yang dilakukan oleh pemimpin dia diperingkat atasan.

Cuba rakan rakan pm fikir sejenak andaikata pemimpin pemimpin Pakatan ni berjaya menawan Negara apa akan jadi jika sering berbalah sesama sendiri,itu baru perang dalam kem PKR belum laki PKR lawan Pas lepas tu Pas LAWAN dap apa akan jadi dengan Negara ?

Tiada ulasan: