Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 5 Januari 2014

SIAPA CINA DAP NI YANG SESEDAP MULUT DALAM TWEETERNYA NAK ARAH KHALID GAGAP GANTUNG TUGAS PEGAWAI JAIS ?

Dap semakin biadap terhadap kita nampaknya dengan cuba mengawal PKR Selangor dan inilah harga yang terpaksa dibayar oleh penyokong penyokong Melayu yang bodoh lagi dan berlagak pandai yang mengundi mereka dulu.
Apabila agama kita di persendakan oleh Dap masih ada lagi melayu yang bangang menyokongnya jelas menteliti para penyokong Pakatan ni berada di tahap mana sekarang
Bayangkanlah sahabat @pm Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor, Hannah Yeoh yang bergaji besar ni pandai pulak nak arah kan Khalid gagap dengan menegaskan bahawa Menteri Besar, Tan Sri Khalid Ibrahim patut menggantung tugas pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) yang mengarahkan serbuan ke atas pejabat Persatuan Bible Malaysia (BSM) semalam.
Hannah yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Subang menegaskan, tindakan tegas itu wajar dilakukan kerana pegawai terbabit tidak mendapat ‘restu’ daripada kerajaan negeri sebelum membuat serbuan di pejabat berkenaan.
Pemimpn DAP itu berkata, semua Bible yang dirampas dalam serbuan tersebut juga patut dikembalikan.
Hannah menegaskan demikian di dalam laman Twitternya hari ini.
Tweet itu berbunyi: “Selangor MB @Khalid Ibrahim should suspend the Jais officer who ordered raid on BSM without state’s consent. Al Kitabs should be returned (Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim patut menggantung tugas pegawai yang mengarahkan serbuan ke atas BSM tanpa restu kerajaan negeri. Al Kitabs (Bible) patut dikembalikan.”
Bersatulah melayu demi mempertahankan kebenaran ini bukan masaalah kecil,berjuanglah di jalan yang benar dan di redoi Allah S.W.T mudah mudahan agenda 2 tersembunyi mereka dapat kita tentang dengan mempertahankan kuasa melayu yang kita ada caranya mudah tinggalkan perjuangan pas serta pakatan yang jelas bertopengkan agama dalam masa yang sama cuba menjahanamkan kuasa serta kepentingan agama kita...sedar sedar lah melayu.

Tiada ulasan: