Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 24 Disember 2013

SEMOGA KITA TAK TERGOLONG DARI GOLONGAN YANG BERSEKONGKOL DENGAN AGENDA DAP INI ?

Dalam PR hanya ada 37 ahli Parlimen Muslim berbanding 57 ahli Parlimen Bukan-Muslim. Tak ke tu merugikan mereka sendiri?

Firman Allah SWT yang bermaksud:

"Dan orang yang kafir, setengahnya menjadi pembela (penolong) bagi setengahnya yang lain. Jika kamu tidak menjalankan (dasar bantu membantu), nescaya akan berlakulah fitnah (kekacauan) di muka bumi dan kerosakan yang besar." (maksud ayat 73 surah Al-Anfal)

Wahai Tuhan kami! Kepada Engkaulah saja kami berserah diri dan kepada Engkaulah kami tuk bertaubat, serta kepada Engkaulah jua tempat kembali! Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau jadikan pendirian dan keyakinan kami terpesong kerana penindasan orang-orang kafir dan ampunkanlah dosa kami wahai Tuhan kami; sesungguhnya Engkaulah saja Yang Maha Kuasa, lagi Maha Bijaksana. (Al -Mumtahanah [60] : 4-5)

Tiada ulasan: