Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 25 Disember 2013

17,763 PEMBACA HARAKHAH DAILY TERTIPU BELUM TERMASUK YANG HANYA MEMBACA DAN TIDAK MENEKAN BUTON LIKE HAAAHAA HARAMKAH BETOL PUUUIIHH

Admin juga hampir terpedaya dengan tipu daya dari berita Harakhah Daily,akan tetapi mujurlah sahabat Bloger Admin pm mendedahkan penipuan yang di buat Harakhah daily ini semalam di dalam portal miliknya yang jelasnya ramai yang percaya sehinggakan jumlah yang telah like gambar tersebut sebanyak 17,763 orang

Untuk pembongkaran penuh sahabat bloger pm SILA KLICK DI SINI

Harakhadaily tulis :
"Ratusan ribu kerang naik ke darat Lahad Datu,Sabah" - HarakahDaily

Mula mula aku tak pasti apa yang ditulis oleh Laman sosial Harakahdaily ini betul atau tidak so aku blog walking la sebab aku agak minat skit pasal fenomena alam ini, mana lah tahu dari sumber yang aku kongsi di blog ini boleh membantu ramai orang terutama rakyat Malaysia dalam mencari kebenaran ,terutama berita dalam media maya ini.

rujuk sini : Harakahdaily

Hari ini kreditbiliti Harakah tercalar bila mana admin fanpage facebook HARAKAH menipu pembaca dan pengikutnya dan yang amat menyedihkan hampir 14k orang tertipu dengan admin harakah tersebut. Kejadian sebenar fenomena itu bukanlah di Lahat Datu atau sekitar2 Malaysia akan tetapi ia belaku di Mesir.

Tiada ulasan: