Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 19 Julai 2013

SELANGORKU:GHAIRAH BERTUKAR PANIK,APABILA SARANG MAKSIAT DISERBU !!!

Aktiviti aktiviti tak bermoral memang mendapat banyak kritikan sejak kebelakangan ini khususnya di Selangor dan Admin berharap sangat pihak Kerajaan Negeri menggiatkan usaha membendung masaalah gejala sosial ini termasuklah aktiviti rumah urut an mesin judi yang sehingga kini berleluasa berlipat kali ganda dan sampai sekarang bermaharaja lela selepas Selangor jatuh ke tangan PRDisini Admin lampirkan cerit dari satu media mengisahkan Ghairah pengunjung di sebuah kelab malam di kawasan Dataran Mentari di Petaling Jaya, menyaksikan tarian penari seksi sambil dibelai pelayan pelanggan (GRO) bertukar panik apabila premis itu diserbu polis kelmarin.

Dalam serbuan jam 10 malam itu yang dijalankan sepasukan dua pegawai dan lapan anggota dari Bahagian Siasatan Jenayah Maksiat, Perjudian dan Kongsi Gelap (D7) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya, seramai 21 wanita asing berusia 20-an hingga 30-an yang bekerja sebagai GRO di kelab malam berkenaan ditahan.

Ketua Operasi, Inspektor Kwek Kian Yap berkata, ketika premis itu diserbu, pengunjung kelab berkenaan yang dianggarkan 30 orang sedang asyik berhibur termasuk meminum minuman keras sambil menyaksikan tarian penari tempatan yang berpakaian seksi.
“Semua wanita warga asing yang ditahan itu termasuk 11 warga Thailand, empat warga Taiwan dan dua warga Filipina manakala empat pondan warga Filipina turut ditahan mengikut Seksyen 55 (b) dan Seksyen 39 (b) Akta Imigresen kerana menyalahgunakan pas pelancong.

“Soal siasat awal mendapati GRO berkenaan akan mendapat tips berdasarkan sebanyak mana minuman keras dibeli pelanggannya. Selain itu, kita tidak menolak kemungkinan ada GRO yang ditempah pelanggan untuk melakukan ‘kerja tambahan’ di luar kelab malam itu.

“Penari tempatan dan pengunjung kelab pula hanya diambil keterangan bagi membantu siasatan sebelum dibebaskan. Siasatan juga mendapati lesen premis berkenaan sudah tamat tempoh,” katanya selepas serbuan itu berakhir.
Beliau berkata, pemilik premis juga akan disiasat mengikut Seksyen 6 (1) Elemen Hiburan.

Tiada ulasan: