Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 18 Disember 2013

RAFIZI SOTONG TERKANTOI LAGI MENIPU MALAH PENTAKSUB NYA PUN TERSERLAH BONGOK

Masyallah fitnah yang rafizi bawa nampaknya benar benar dapat menaikkan bebal pada pentaksubnya bayangkan lah benda yang terang terang pembohongan mendapat jumlah like yg tinggi malah pada tengah malam tadi admin @ pm ada komen kat peges rafizi ni mendakwa kebanyakan tol yang naik melibatkan tol yang bersangkut paut dengan Kerajaan Negeri Selangor sebanyak 30% adalah milik mereka tapi malang bila baca komen2 semua tu dah di padam .

Cuba rakan rakan tengok kenyataan Plus dibawah kan benar yang harga tol dibawah naungannya akan diturunkan dan kita tengok pula komen2 pro umno yang telah di padam si sotong tu kikikiki..


Nampaknya ini jer ker yang Rafizi boleh buat iaitu memfitnah dan bila kebenaran muncul mereka akan memadam komen2 itu rasanya admin dah serang peges fitnah rafizi ni9 bersama rakan fb iaitu mulut melayu tadi namun bila diteliti komen tu hilang
Psssttt..jangan bila di tegur komen tu timbul balik sudah kan kan kan sahabat sahabat perjuangan PM semua kikikikiki...
Untuk makluman sahabat PM Menurut Pengarah Urusan PLUS, Dato' Noorizah Abd Hamid, syarikat konsesi itu memahami tekanan kos hidup rakyat dan tidak berhasrat menaikkan kadar tol di semua lebuhraya PLUS dalam tempoh terdekat.

"Kenaikan konsesi PLUS tidak akan berlaku kerana belum tiba masa ia diteliti. Jadi kenaikan yang diwar-warkan mungkin melibatkan konsesi lebuhraya lain, tetapi bukan PLUS," ujar beliau ketika diajukan soalan berkaitan kenaikan kadar tol.

Beliau turut menambah bahawa PLUS sedang mengkaji mekanisme untuk menurunkan kadar tol semasa kepada kadar tol baru yang lebih rendah.

Penstrukturan semula tol semasa PLUS pada masa hadapan bakal memberi kelebihan kepada pengguna apabila mereka akan menikmati penjimatan antara 10 - 50 peratus berbanding kadar tol semasa.

Ketika ini, PLUS mengendalikan lima lebuhraya meliputi Lebuhraya Utara Selatan (PLUS), Lebuhraya Lingkaran Tengah (ELITE), Linkedua (Lintasan Kedua Malaysia Singapura), Lebuhraya Butterworth-Kulim (KLBK) dan Jambatan Pulau Pinang. 

Tiada ulasan: