Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 5 Jun 2014

DYANA SOFEA KECEWA DENGAN KOMEN NEGETIF NURUL IZZAH !!! ?

Masing masing gilakan jawatan,masing masing cuba mencari tapak untuk meluaskan Kuasa masing masing dan tak ketinggalan Diyana yang cuba bertapak di bawah Dap dan jika dia bermula dengan masuk PKR pastinya dia tiada tempat langsung untuk bergelar calon

Bagaimana nak tercalon sahabat pm semua?sudah tentu parti anak beranak pkr tak akan membenarkannya,tengok sahaja peperangan dalam merebut kuasa dalam pemilihan baru baru ini
Pejabat Wakil Rakyat Lembah Pantai antara outfit politik yang paling  gembira dengan keputusan di Teluk Intan. Mereka gelak hampir ke tengah malam. Ketawakan strategi DAP yang jadi malapetaka.

Budak-budak Izzah kesemuanya merah padam muka gelak sampai tengah malam. Dalam konteks PKR, kekalahan DYANA adalah rahmat paling besar kepada PKR.

Parti itu khuatir jika Dyana mampu membawa panji orang muda didalam DAP, PKR akan mendapat masalah jangka panjang.

Di dalam Pakatan Rakyat, kalau disebut orang muda, PKR adalah platform dan medan yang terbaik. DAP terkenal sebagai medan ah pek yang tak tahu cakap Melayu bercampur dengan kelompok komunis muda Cina.

PAS memang parti ala lebai dan yizlumik. Orang muda ada, tetapi tidaklah muda sangat.

Anwar selalu ingatkan PKR mesti jadi party of choice kepada orang muda. Izzah mesti jadi IKON utama. Barulah ada kesan.

Nampaknya itulah yang berlaku. 238 undi bukanlah jumlah yang besar. Kalau dituruti segala nombor, rasanya nampak jelas bahawa PKR symptahizers yang tak beri Dyana undi di TI.

Izzah tidak ikhlas..... Malahan dalam pertemuan dengan orang parti di Perak pun Izzah pesan supaya ‘look at bigger perspective. look at wider spectrum, look at PKR’ future’. Ini berulang kali Izzah sebut. Maknanya apa...?

Hanya seorang IKON/PUTERI REFORMASI di dalam Pakatan Rakyat.

Dyana….maaf ya dik. Next time.

Tiada ulasan: