Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 26 Disember 2013

BN MUNGKIN AKAN TUMBANG-TIM MB KELANTAN

Pas tidak menolak kemungkinan kerajaan BN akan tumbang, sekali gus memberi kelebihan kepada Pakatan Rakyat menguasai sebarang pilihan raya sekiranya ia diadakan dalam masa terdekat.
Timbalan Menteri Besar, Datuk Mohd Amar Abdullah berkata, tindakan kerajaan BN menaikkan harga barang, sekali gus meningkatkan kos hidup sememangnya memberi kesan negatif kepada parti itu.

“Kalau pilihan raya diadakan tahun ini, kita boleh jamin BN akan kalah dan (kerajaan) jatuh dengan isu kenaikan harga barang dan pelbagai isu lain yang meresahkan rakyat,” katanya

Isu duit duit duit lain takda ker sebenarnya penyelewengan Akidah dengan pakatan memberi kalimah diguna dap menjadikan rakyat menolak pakatan dulu kini dan selamanya,pm rasa puak pas ni mimpi kot sehinggakan berkomen mengikut syok sendiri,siapa yg nak sokong parti yang bersama sama ambiga pengerusi LGBT tu erk huuhuuu 



BN MUNGKIN AKAN TUMBANG-TIM MB KELANTAN....Oppsss Parking Kereta Pun Naikk Jugak?


GAJI KHALID LEBIH BANYAK DARI GAJI PERDANA MENTERI MALAYSIA...??

Jikalau mereka hendak menaikkan gaji memang kita sikit pun tak hairan kankankan.. akan tetapi sahabt PM semua kena ingat bahawasa nya kenaikan ini memangi tak masuk akal dengan jumlah kenaikan yg diberikan. 

Kita kena terima hakikat tanggungjwp semakin besar tp nilailah dengan sebaiknya bukannya nak naikkan sesuka hati macam itu harta mak bapak dia punya kata penyokong pas dulu lah akhirnya terkena batang hidung sendiri

Seorang pentaksub Pas berkata cuba bandingkan dengan sarawak tapi pentaksub pas ini cuba nak tunjuk hero la kononnya.

Jangan bandingkan dgn Sarawak kerana mereke berjaya tarik pelaburan utk 2013 sebyk RM5.6billion setakat July 2013 brbanding RM4.7 billion pd 2012. Selangor hnya mampu dpt RM 2.6 billion setakat July 2013 brbanding RM11.7 billion pd 2012. Ketua Pembangkang kata kenaikkan terlalu tinggi dan dibuat secara mendadak..Nahhh tengok berita kat TV tadi anwar pun kata kenaikan tak masuk akal......padan muka

"YANG KAYA BERTAMBAH KAYA..YANG MISKIN BERTAMBAH MISKIN"

MENTERI TIDOOOO...BANYAK PANDAI MENIPU RAKYAT...KESIAN MACAINYA DI PERBODOHKAN..HAAAHAAA DUIT SIMPANAN DI SIMPAN,GARA GARA NAK TAMBAH GAJI ADUN TERMASUK MENTERI BESAR...OOOOO

Jalan raya longkang perparitan tak diselenggara tanah Yayasan Selangor digadai,Rumah serta tanah Yayasan basmi kemiskinan cuba di jual dulu dan nasib ditarik balik atas arahan Mahkamah kini mereka masih merayu di mahkamah rayuan untuk mengambil juga tanah anak yatim tu

Kini mereka nak tambah tembolok mereka dengan menaikkan gaji mereka sehinggakan kenaikan tertinggi sehingga 375 peratus lebih....Gilooooooo punya olang........tu belum kenaikan cukai perniagaan sebanyak beratus kali lipat ganda woooo...
Catat Ulasan