Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 14 November 2013

Lporan Polis telah dibuat berhubung Penyebaran Maklumat rahsia cuti mingguan Johor bocor

PASIR GUDANG - Pergerakan Pemuda UMNO Pasir Gudang membuat laporan polis berikutan kebocoran rahsia rasmi dalam laman sosial bahawa kerajaan Johor mengusulkan supaya cuti mingguan negeri itu kembali kepada Jumaat dan Sabtu.
Ketuanya, Azman Jaafar menjelaskan, hal tersebut sebenarnya masih dalam perbincangan dan tiada sebarang pengesahan yang dibuat oleh kerajaan negeri lagi.
"Kami sangat terkejut dengan kebocoran maklumat ini kerana kami difahamkan perkara tersebut masih dalam penelitian.
"Perkara ini amat serius kerana ia membabitkan maklumat kerajaan negeri dan mereka yang melakukan ini sangat tidak bertanggungjawab," katanya ketika ditemui selepas membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Seri Alam di sini semalam.

Tiada ulasan: