Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 13 Julai 2013

Terkini, facebook Alvin dan Vivian didapati telah 'hilang'Selepas Hina Umat Islam

Ajaib.

Mengapakah dipadamkan? Berani buat, berani tanggung. Mungkin mereka gentar dengan sikap sebilangan Melayu, alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan.

Sekadar meludah muka mereka jika bersua, BUKAN perbuatan jenayah.  Selepas itu, minta maaf dan beritahu mereka kita tidak tahu perbuatan meludah muka itu adalah  tindakan biadab.
Admin rasa tidak faham dengan pihak berkuasa kenapa mereka 2 orang ini masih boleh terlepas.. Walhal pada Admin la  mereka ni terlampau berani menghina agama islam... dah la dulu kecoh dekat akhbar degan video mereka... memalukan malaysia...harap perkara ini diambil serius


Alvin dan Vivian sebelum ini berlaku biadab mempersendakan umat  ISLAM dan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia, JAKIM.


Mereka mengucapkan selamat berbuka puasa dengan sup herba rusuk babi disertakan logo halal JAKIM.

Klik di sini.


Kita semua bukan bodoh dan mampu  menjangka kedua budak CINA ini tentunya tahu  poster mereka muatkan sebelum ini  di laman facebook bakal mengguris hati semua umat Islam di Malaysia.  

Pasangan itu kononnya kemudian  menyedari kesilapan dilakukan  dan mempamerkan poster di atas disertakan dengan catatan di bawah.

Teliti kenyataan di poster.

'Ampunkanlah kami (nah marilah nikmati makanan yang sebenar sekarang'. 

Kenyataan itu secara jelas menunjukkan, sebelum ini mereka menyedari hidangan bak kut teh itu haram kepada orang Islam. Namun masih mereka bertindak dungu bertujuan menyakitkan hati  penganut agama Islam.


MCA Negeri Sembilan dilaporkan membuat laporan polis, meminta pihak berkuasa mengambil  tindakan tegas terhadap pasangan itu.

Ya, MCA, Malaysian CHINESE Association.

Klik di sini.

sumber :
Nukilan Mazidul Akmal Sidik

Tiada ulasan: