Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 13 Julai 2013

TIGA MANGSA MERCUN BOLA 2 DALAM KEADAAN KRITIKEL

MANGSA hari ke 3 puasa Tiga sahabat dengan dua dari mereka parah akibat terkena mercun bola dalam kejadian kira-kira pukul 5 petang semalam di Jalan Kamaruddin di sini Sebelom ni hari pertama terawih 3 sahabat jug menjdi mangsa mercun buatan sendiri rupanya tidak menjadi pengajaran pada kejadian terbru ini
Insiden yang terbaru ini dipercayai berlaku apabila sejumlah mercun bola di dalam plastik milik salah seorang dari mereka tiba-tiba meletup berhampiran kediaman tiga sahabat berusia 14, 13 dan 12 tahun itu.
Dalam pada itu, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner K. Manoharan ketika dihubungi memberitahu, polis belum menerima laporan mengenai insiden tersebut.

Janganlah kita bermain mercun bahaya tu kawan kawan,Kerajaan larang kita mai mercun bukannya apa cuma risau keselamatan kita oleh tu buatlah benda yang berfaedah kan elok.

Tiada ulasan: