Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 19 Mei 2013

KETEGASAN ZAHID HAMIDI BUAT PENGIKUT ANWAR TERKENCING-KENCING KETAKUTAN !!!!


BUDAYA MEMASANG LILIN NI BUDAYA APA ERK !!! ERM BILA PENJENAYAH DI SOKONG PR INILAH JADINYA SIPENJENAYAH MAKIN BERANI LA JAWABNYA !!!!

Tahniah pada onggota Polis yang berjaya menjalankan amanah dengan cepat dan dan tegas  ini adalah permulaan yang cukup baik bagi mengembalikan integriti pasukan keselamatan khususnya pihak Polis kerana selama ini di lihat agak lembut dengan tindakan biadap petualang-petualang negara seperti Adam Adli ini.
.
Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Mohmad Salleh menasihatkan orang ramai supaya tidak meneruskan aktiviti yang boleh menimbulkan kekecohan dan kemudaratan kepada negara.

"Tindakan tegas akan diambil terhadap sesiapa sahaja yang cuba menimbulkan pecah keamanan dan mencetuskan insiden-insiden yang tidak diingini," katanya pada satu kenyataan media yang dikeluarkan pada 6.30 petang semalam.


Dalam masa yang sama sudah ada pemimpin dari pembangkang yang sudah pun menunjukkan reaksi resah dan mula menyerang Datuk Seri Zahid Hamidi selaku menteri yang bertanggungjawab ke atas Kementerian Dalam Negeri melalui laman twitter masing-masing.

"... aktivis pelajar Adam Adli ditahan bawah Akta Hasutan di Bangsar sebentar tadi. Zahid tunjuk taring?," kata Naib Presiden PKR, Tian Chua yang dipetik di laman Twitternya.

Rakan seperjuangannya N.Surendran turut melahirkan perasaan sama ekoran penahanan Adli.

"Kejam," katanya apabila mengetahui perkara itu yang disebarkan melalui media.

Selain dari itu rakan-rakan hingusan Adam Adli juga turut berhimpun di hadapan balai polis Jinjang semalam sebagai tanda protes berhubung penangkapan beliau.Lihat gambar di bawah protes orang mati agaknya ??

Tak berapa kerat yang ada pun cuma puak-puak yang mengaku cerdik sahaja kikikkikiki...Sebahagian besar tu belajar pun belum habis ,persoalan yang timbul ialah kenapa puak-puak ni buat juga benda macam ni ? Jawabnya mudah , ada 2 perkara .. Pertamanya inilah masanya nak cari publisiti sikit dan keduanya tentulah pulus..bila lagi kan inilah masanya.

Tiada ulasan: