Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 30 April 2013

PANAS TERKINI!! #PRU13 DR. MAZA RAMAL ANWAR KALAH TERUK


Dr Maza bersama sama dengan YB calon BN Permatang Pauh...Macam nak terbeliak mata penyokong2 pas tengok puak PR .siap Dr Maza sound pada PAS lagi...tentang Hudud PAS selagi ada DAP tak akan berjaya diselesaikan...

Calon parlimen P44 Permatang Pauh membuat kejutan apabila menerima sokongan dari bekas mufti Perlis, Dr Asri bagi menentang Anwar Ibrahim di kawasan berkenaan.

Dr Asri yang membuat kunjungan ke rumah Dr Mazlan juga menyatakan keyakinan bahawa calon Umno/BN tersebut mampu menjadi wakil rakyat yang lebih baik dari Anwar.

Selain itu, Dr Mazlan disifatkan calon yang merendah diri serta lebih mesra rakyat tak kira lapisan umur. Ini menjadi salah satu faktor anak tempatan Permatang Pauh itu diterima rakyat kebanyakan.

"Anwar akan berdepan laluan sukar kali ini memandangkan Dr Mazlan amat dekat dihati masyarakat Permatang Pauh..

Beliau juga mempunyai pengetahuan agama yang tinggi serta memiliki akhlak Islam yang jauh lebih baik dari Anwar..."

Tiada ulasan: