Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 20 Mac 2013

Program transformasi direalisasi



KUALA LUMPUR - Inisiatif Program Transformasi Kerajaan (GTP) dan Program Transformasi Ekonomi (ETP) yang dilaksanakan kerajaan sejak tiga tahun lalu telah terbukti membawa kejayaan kepada negara, kata Datuk Seri Najib Tun Razak.
"Alhamdulilah, ceritera Malaysia ialah cerita kejayaan. Ia cerita harapan yang mengatasi nujum kemusnahan yang tidak mungkin tercipta tanpa gebar keselamatan dan kestabilan pasukan keselamatan negara," katanya.
Menurut Perdana Menteri, sudah tiba masanya untuk rakyat membuat pilihan tentang hala tuju negara untuk tempoh lima tahun akan datang.
"Saya bagi pihak kerajaan telah pun membentangkan laporan tentang perjalanan yang telah dilalui semenjak tiga tahun lalu. Saya yakin bahawa rakyat bukan sahaja dapat melihat, mendengar dan menilai apa yang telah berlaku, tetapi juga merasai kesannya," jelasnya.
Beliau berkata demikian ketika berucap sempena Pelancaran Laporan Tahunan Program Transformasi Negara di Auditorium Perdana Angkasapuri di sini malam tadi. Ucapan itu disiarkan secara langsung menerusi stesen-stesen televisyen utama negara.


Artikel Penuh SILA KLICK : http://pendekarmelayu-pejuangbangsa.blogspot.com/2013/03/laporan-tahunan-gtp-etp-teks-ucapan.html 

Tiada ulasan: