Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 3 Julai 2013

KERAJAAN SELANGOR CADANG WUJUDKAN POLIS DARI PIHAK PAKATAN SENDIRI!!

Wahh panas sungguh knyataan Pemimpin Pakatan Rakyat dalam sidang DUN Selangor Semalam berita ini didengar sendiri sahabat blogger Admin iaitu JB di situ semalam dan dalam kenyataan didalam dewan tersebut Pemimpin Pakatan Rakyat mengatakan perkara2 Antaranya 

Pakatan Rakyat bersetuju untuk mengkaji menubuhkan pasukan polis mereka sendiri. Mereka tidak lagi memberi kepercayaan kepada Polis Diraja Malaysia (PDRM). Lepas ni, PDRM perlu buat bancian dengan mengasingkan pengikut pakatan dengan rakyat Malaysia yang masih yakin dengan kuasa PDRM.
Mungkin kerajaan negeri Selangor yang diperintah oleh pakatan haram mahu melantik terus petugas anjing Unit Amal PAS sebagai anggota polis bagi negeri Selangor bagi meningkatkan kadar keselamatan rakyat Selangor.

Adakah pihak pakatan haram masih kurang yakin dan percaya kepada pihak Polis Di Raja Malaysia yang sedia ada dan bertauliah untuk menjaga keselamatan rakyat Selangor? 

Tiada ulasan: