Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 19 Mac 2013

Anak Perempuan Kiram III Ketawa Dengar Berita Anggota Keselamatan Kita Gugur Syahid !! sungguh Kurang Ajar Puteri kiram ini

semalam ada bunyi sikit kat Tweeter Puteri jadi-jadian ‘puteri’ Jacel ni kenyataan yang sungguh Biadap !!!!! kami Rakyat Malaysia bukannya bodoh sangat Tentang Sejarah ini tau !!! sejarah telah membuktikan segalanya , baca kat internet pun berlambak bahan dan bukti bahawa Sabah itu bukan lagi milik Kesultanan Sulu.Kerajaan tak perlu terangkan apa2 pun kami dah tau cerita ini !!!! danKerajaan tidak menipu apa pun hanya puteri berangan bulan bintang ni jer yang perasan heeheeee..


Lawaknya, Kesultanan Sulu pun sebenarnya sudah tiada kerana tidak ada satu pun kerajaan berdaulat di dunia ini yang mengiktiraf kesultanan berkenaan.

Kenalah sesiapa sedarkan Jacel Kiram…sudah la kesultanan dia tak diiktiraf…bapa dia pun kalau ikut susur-galur tak layak menuntut takhta kesultanan itu.
sesungguhnya kerosakan yang kamu lakukan akan dibalas didunia dan akhirat wahai golongan Pengganas penceroboh Sabah sekalian ...

Tiada ulasan: