Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 13 Februari 2013

[FAKTA]MENJAWAB FITNAH PAKATAN PEMBANGKANG PSY DIBAYAR OLEH KERAJAAN !!!


Setalah hangat diperkatakan kononnya Kerajaan Malaysia menggunakan duit Kerajaan bagi membayar persembahan psy dan perkara ini ternyata hanyalah fitnah Pakatan Pembangkang semata-mata ini dijelaskan lagi dengan kenyataan yang dibuat oleh pihak pengurusan psy sendiri ketika dihubungi Bernama semalam 

Projek Scooter Braun, syarikat yang menguruskan Korea Selatan Megastar psy yang popular dengan lagu "Gangnam Style, menyatakan bahawa mereka tidak pernah terlibat atau yang dibayar oleh kerajaan Malaysia bagi persembahan di Pulau Pinang baru-baru ini.

Projek Scooter Braun, syarikat yang menguruskan Korea Selatan Megastar psy bahawa berita dan artikel yang hangat diperkatakan di internet, menunjukkan sebaliknya dan ternyata tidak benar."Scooter Braun Projek ingin menegaskan bahawa pihaknya tidak pernah terlibat atau dibayar oleh kerajaan Malaysia untuk persembahan PSY di Pulau Pinang," menurut kenyataan itu lagi.


Pihak pengurusan juga menafikan dakwaan di blog yang mendakwa bahawa kerajaan Malaysia menaja persembahan PSY di Rumah Terbuka Tahun Baru Cina, Isnin lepas.
  
Semalam, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak menjelaskan bahawa persembahan psy di Sambutan Tahun Baru Cina itu tidak melibatkan apa-apa wang Kerajaan. Beliau juga berkata orang ramai tidak dikenakan bayaran untuk menonton persembahan psy pada majlis tersebut  menunjukkan kehadiran psy adalah salah satu acara kemuncak yang baik dianjurkan oleh Barisan Nasional (BN) Pulau Pinang di Kolej Han Chiang itu demi memupuk keharmonian Malaysia berbagai kaum dan budaya.

Tiada ulasan: