Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 13 Februari 2013

[VIDEO]EDISI KANTOI BUKTI RAKYAT P.PINANG JERIT YES BILA DITANYA ''ARE YOU READY FOR BN''




Mengamuk blogger-blogger Pakatan yang suka2 tabur fitnah tampa menyelidik fakta sebenar dan disini di jelaskan lagi bahawa kalau nak menipu tu agak2 lah yer...baru dia orang tahu yang rakan NO tu semua menipu sahaja.. ini lah Balasan bagi setiap penipuan pansti terbongkar jika berada di tempat yang salah ALLAH S.W.T tu Maha adil... dah di cakapkan mesti akan ada bukti yang menunjukkan mereka ini berbohong. Sebenarnya yang jerit No tu ada dalam  30 orang sebenarnya.

Tak puas hati finah itu gagal buat tuduhan baru kononnya persembahan itu dibayar BN dengan duit kerajaan bernilai 2 juta pula sekali lagi kantoi mereka menipu setelah Pihak pengurusan PSY memberitahu penjelasan sebenar yang pihak psy tidak pernah menerima sebarang Pembayaran dari BN dan menafikan sekeras2nya..pada Puak2 pas tu kalau nak tabur fitnah tu agak2 lah kita orang ISLAM hukum memfitnah tu besar dosanya .......

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hi there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I genuinely
enjoy reading through your blog posts. Can you suggest any other blogs/websites/forums that cover the same subjects?
Thanks a ton!
Also see my website :: porno