Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 8 November 2012

HALAL BAGI DARAH NURUL IZZAH!! PIJAK DULU SEBELUM TERLAMBAT!!!


HALAL BAGI DARAH NURUL IZZAH!! PIJAK DULU SEBELUM TERLAMBAT!!!

Sepatutnya dalam isu melibatkan Islam kita wajib menolak ketepi perbezaan pahaman politik dan sama2 kita tentang penghinaan yang nurul izzah lakukan.yang PM pelik mengapa banyak orang2 Islam masih menyokong Nurul Izzah ni bagi PM kita semua patut meminta YB Nurul izzah bertaubat dan meminta maaf pada seluruh orang melayu kerana perkara ini melibatkan penghinaan terhadap Islam dan orang2 Melayu

Bertindak sebelum terlambat!! Sebelum terjadi perkara yang benar-benar menggugat agama Islam, lebih baik ulama' PAS bagi fatwa terbaru. Kalau ikut hadis, halal darah pelaku murtad (wajib bunuh). Tapi kalau individu yang menyokong dan menyeru agar umat Islam murtad macam mana pulak???

Nik Aziz, Hadi Awang, Tantawi, Rani Osman, Khalid Gereja?? Berani nak bagi hukum???

Ulasan umara' Islam ada di SINI.


~JAWA BERNAM~

Tiada ulasan: