Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 24 Oktober 2012

TGNA NAZAK PADA KETIKA INI...APA NASIB PAS SELEPAS INI !!!!!?


Bertambah buruk nampaknya keadaan Tuan Guru Nik Aziz apabila beleau sekarang kelihatan mempunyai masaalah dalaman yang sangat membimbangkan para penyokong beliau pada ketika.......... .. ini adalah kerana banyak cerita yang boleh dipercayai sumber2nya melalui penyokong-penyokong PAS sendiri.

Wakil Rakyat PAS dengan beraninya meminta Tuan Guru Nik Aziz turun dari takhta Mursyidul Am dan Menteri Besar Kelantan yang sekian lama dipegangnya.. (Klik Sini)

Kini telah kelihatan pula Laman Sosial memainkan cerita yang sama...


 Mereka tidaklagi berselindung memaksa secara terang dan dengan berani mencadangkan supaya Tuan Guru Nik Aziz turun dan digantikan oleh Dato' Dr. Haron Din


Mungkin akan berlaku satu perubahan besar jika gelombang perubahan ini berjaya...siapa tahu satu masa nanti golongan ini akan bersatu dengan kita untuk memperjuangkan Islam dalam UMNO.


Harapan kita semua supaya Tuan Guru Nik Aziz sedar diri dan turun dengan baik dari takhtanya sebelum dipaksa turun dan memalukan dirinya..kerana kebencian dia kepada golongan se Islamnya nampak sehinggakan sanggup menuruti apa sahaja kemahuan DAP yang terang2 bencikan kita bersatu

Sumber: AFIQ KL TOWN

Tiada ulasan: