Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 12 September 2012

KARPAL MULA SAMAN NASARUDIN GARA2 TAK PUAS HATI DIA BELUM DIPECAT PAS


Bukti terbaru yang menunjuk kan betapa kesepakatan parti pakatan rakyat ini jika diberi memerintah negara kiikiikii dan pada hari ini Pengerusi DAP Kebangsaan, Karpal Singh memulakan prosiding fitnah terhadap Nasharudin Mat Isa ekoran kenyataan bekas Timbalan Presiden Pas itu semalam berhubung pendirian beliau berkaitan isu hudud dan Islam.
yang peliknya dlm pakatan rakyat dan hari ni majlis syura Pas tidak campur tangan kerana mendakwa itu isu peribadi.

Nasib Nasharudin tidak dibela Pas kerana itu adalah isu peribadi katanya walhal itu sebenarnya isu Hudud dan Islam adalah isu besar dan pas sepatutnya wajib bersama2 nasharudin menentang karpal musuh islam terang2ngan inilah akibat sesama islam brcanggah ilmu dn fahaman....org lain ambil kesempatan atas kelemahn kita..



"Kenyataan Nasharudin bahawa D.A.P bukan hanya menentang hudud malah menentang Islam, adalah tindakan yang sangat tepat dan sangat bertanggungjawab bukan seperti ahli PAS yang lain hanya menurut sahaja telunjuk karpal,

Nasharudin mempersoal pakatan politik Pas dengan pihak yang 'menentang Islam'.

Artikel itu memetik beliau berkata, "Karpal Singh bukan hanya menentang hudud, malah Islam".

Dalam reaksinya, Karpal, yang juga Ahli Parlimen Bukit Gelugor, berkata kenyataan Nasharudin bahawa beliau menentang Islam, tidak mendapat sokongan Pas.

Nasharudin, katanya, kini hanyalah 'ikan bilis' dan dia lah ikan pausnya dan didalam Pas dan kenyataan beliau tidak mencerminkan pendirian parti itu.
Kalau  kes pijak bendera nasib orang cina dibela karpal dan nasib orang melayu dibiarkan karpal baru2 ni menunjukkan mereka langsung tidak memandang kita orang melayu hanya jadi boneka karpal dalam Pakatan Rakyat

Tiada ulasan: