Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 7 Jun 2014

MALAYSIAKINI CUBA PERDAYA ORANG LAGI !!!KALAU TAK MENIPU BUKAN MELOYAKINI NAMANYA ?

Janganlh mudah terpengaruh dgn hasutan pembangkang yg sengaja mahu menggagalkan Muafakat Johor.


JOHOR BAHRU: Menteri Besar Johor, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin berkata, beliau akan memegang kuasa eksekutif dalam Lembaga Perumahan dan Hartanah yang akan ditubuhkan oleh kerajaan negeri.

Beliau juga menolak dakwaan laporan portal berita, Malaysiakini yang mengatakan Sultan Johor, Sultan Ibrahim Iskandar mempunyai kuasa mutlak dalam pelantikan lembaga pengarah dan pentabiran dalam lembaga berkenaan.

"Laporan itu sama sekali tidak benar kerana saya yang akan menjadi pengerusi Lembaga Perumahan dan Hartanah Johor dengan kuasa eksekutif yang diperuntukkan kepada saya," katanya pada sidang media selepas merasmikan Pelan Induk Industri Pelancongan Negeri Johor dan Explore Johor
Fest 2014 di Senai, di sini.

Beliau menegaskan penubuhan Lembaga Perumahan dan Hartanah Johor adalah sama seperti Johor Corporation (JCorp) yang secara automatik peranan pengerusi dipegang oleh Menteri Besar. 

Tiada ulasan: