Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 11 April 2014

Selangor cipta beribu alasan untuk tidak beri subsidi mengurangkan tol Kesas

Jikalau tol melibatkan Kerajaan pusat melenting puak puak PR ini suruh mansuhkan dan sebagainya tapi kalau bab dari pimpinan diaorang alamatnya baik duit tu di simpan untuk bayar gaji MB serta ekconya yang mengalahkan gaji Perdana Menteri itu lah perangai buruk puak pencacai pakatan pembangkang ini
Kerajaan negeri tidak bercadang untuk memberikan subsidi bagi mengurangkan kadar tol yang ditanggung rakyat di Lebuhraya Shah Alam (Kesas).
Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, meskipun kerajaan negeri menerusi anak syarikatnya, Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS) memiliki 30 peratus saham dalam konsesi lebuh raya itu, namun keuntungan yang diperolehi PKNS tidak boleh digunakan bagi tujuan tersebut.
"Keuntungan Kesas ini tidak boleh digunakan untuk memberi subsidi pengguna, " katanya pada sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor di sini hari ini.
Pssstt.. kalau nak tunjuk keprihatinan tu tak perlulah cipta beribu alasan kononnya nak bagi orang selangor sahaja atau beribu alasan lain janji janji dulu pun tak tertunai lagi,malah terkini Dap dah tunjuk kuasanya menentang Hudud menentang apa apa kelebihan keistimewaan orang Melayu malah krisis air di Selangor jelas menampakkan PR gagal mentakbir Negeri dengan baik  jadi kalau Pakatan tak berubah di harap sahabat2 pm kat luar sana tu fikir fikir lah untuk memangkah BN pada Pru14 akan datang

Tiada ulasan: