Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 24 April 2014

ADUN ADUN PAS SELANGOR TOLAK USUL TENTANG COMANGGO ? GILA KUASA NAMPAK ?

Hairan bin ajaib betul Adun2 pas ini !!! Usul Comango tidak diterima oleh Dewan Undangan Negeri, ADUN ADUN ini bagaikan tiada telor atau sekadar mahu menjaga hati sekutu mereka yang kuat kearah itu,kearah apa sahabat @pm mesti tahu kan kerana sudah biasa kalau kepentingan agama kita sering di perekeh oleh mereka

Persoalan yang pm nak timbulkan mengapa Pas sanggup memandang remeh hal sebesar ini jom ikut pm kita selami permasaalahan ini dan jangan lupa klick gambar di bawah untuk melihat aksi bodoh adun2 selangor yang ketawa besar menghina kita.

Klik gambar untuk video

Kenyataan ADUN PAS bahawa hukum syariah yang ada di Malaysia mencukupi untuk menidakkan perkara perkara yang boleh merosakkan umat islam di negara ni dan tak perlu nak ambil pusing tentang isu comango sebenarnya jelas merosakkan Umat islam di Negara kita kerana mencegah itu lebih baik daripada mengubat?sebab apa sahabat pm semua? sudah tentu Comanggo jelas di dukung oleh perjuangan yang menentang Islam seperti menuntut kebebasan beragama LGBT dan sebagainya



Sepertimana mereka menolak usul comango didalam Dewan Undangan Negeri, jelas membuktikan apa pegangan ADUN PAS selama ini dan jika kita tak sama sama Islam bersatu sampai bila kita dapat mempertahankan Kekuatan Islam di Malaysia dalam usul Hudud pun selagi pas bersama Dap agak mustahil Hudud dapat di laksanakan lagi2 Bersama pkr yang mementingkan kuasa dari segalanya dan keluarga jadi perjuangan parti mereka.

Tiada ulasan: