Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 16 Mac 2014

PAK AJI PENYOKONG ANWAR DI SAJIKAN LAGU ROCK KAPAK DEMI RAIH SIMPATI KELUARGA KAK WAN AZIZAH

3ded0a5a136dbc21118e2325f01ebe2aKAJANG – Ceramah Pakatan Rakyat di Stadium Kajang semalam sudah tidak seperti dahulu dah dan kalau sebelum ini ia cuba menarik golongan agama dengan permainan politik kotornya dengan mencaci cela BN kini segalanya sudah berubah sama sekali
Kali ini mereka berbeza dalam pentas ceramahnya di Kajang dengan menampilkan lima penyanyi rock tahun 90-an sebagai daya tarikan utama pengunjung ceramah polituknya dan bolehlah pm anggap mereka ni dah tersasar jauh sangat dah sekarang maklum lah atas dasar apa mereka mengatakan Mahkamah tidak Adil sedangkan mereka sebelum ini membanggakan rekod kemenangan anwar di dalam mahkamah yang menang banyak kes.
Bertindak sebagai pengacara majlis dan pembuka acara tidak lain dan tidak bukan adalah Blank dari kumpulan Gamma atau nama sebenarnya Rusli Mohd Shariff.
Blank yang kini berusia 59 tahun dan merupakan seorang ketua kampung di Batu Arang, Selangor menghiburkan pendengar ceramah dengan lagu popular Gamma iaitu ‘Kembang Terhalang’.
Persembahan malam tadi yang bermula sekitar jam 10.30 kemudian diteruskan oleh Ayie dari kumpulan Leon yang mendendangkan lagu popular Leon ‘Saling Merindu’.
Ayie mencuri perhatian kira-kira 500 pendengar ceramah apabila tampil berambut panjang dengan memakai jaket kulit, serta seluar jeans ketat dan singlet celoreng – saling tak tumpah seperti gayanya sewaktu zaman kegemilangan mereka pada tahun 90-an.
Sekitar jam 11.00 malam, pentas ceramah ‘dipulangkan’ semula kepada ahli politik yang dah lupa di mana bumi berpijak itu bila mereka mengagungkan insan yg bermasaalah moral ini sehinggakan sanggup berceramah bagi pihak isteri kepada insan yg telah di jatuhkan mahkamah bersalah meliwat,
Pm cuma nak ingatkan sahaja pada pengundi Kajang bahawasanya jika kita bersubahat dengan insan ini di khuatiri musibah akan melanda anda kerana tidak menjauhi perkara songsang inidan perlu diingati bahawa Nabi juga membenci golongan ini dan tindakan mengundi wan azizah sebagai ubat mengubat duka abwar adalah salah seharusnya menjauhi golongan serta campur tangan anwar dalam kancah politik mereka.

Tiada ulasan: