Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 21 Mac 2014

GANJARAN RM1000 UNTUK TANGKAP PENGUNDI HANTU KARUT PEMBANGKANG

4641f410402ab031e3553f09ef42eed9
Apa bila mereka merasa peluang mereka untuk menang tiada atau terdesak mahu kemenangan mereka akan bersedia untuk berbuat apa sahaja termasuklah menuduh adanya penglibatan pengundi hantu namun hakikatnya itu semua pm anggap hanya sebuah cerita dongeng oleh pentaksub insan yang hanya  ingin menang sahaja serta tidak kira dengan cara apa sehinggakan sanggup menggunakan cara sebiadap ini.
KUALA LUMPUR- Sewaktu terdapat desas-desus mendakwa Kajang kini dibanjiri pengundi hantu, MCA hari ini melancarkan ‘kempen banteras hantu’ menawarkan ganjaran RM1,000 buat mereka yang berjaya menangkap pengundi sedemikian di Kajang.
Timbalan Presiden MCA, Datuk Wee Ka Siong berkata ini adalah bukti jelas parti itu mengamalkan sikap langsung tidak bertolak ansur dengan pengundi hantu dan pekerja asing yang tidak layak mengundi.
Wee menegaskan yang ganjaran itu akan hanya diberi apabila pengundi hantu yang ditangkap itu didakwa di mahkamah.

Tiada ulasan: