Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 10 Februari 2014

MAT SABU GILA BELA CINA YANG MEGHINA ISLAM?BILA PEMIMPIN PR BUAT SALAH TIADA TINDAKAN MALAH DI BELA !!!MASIH NAK UNDI PR JUGA ERK ?

10/2/2014 PENDEKAR MELAYU-MELUAT TENGOK CARA PENTAKBIRAN PAS ,PKR , DAN DAP.
Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu atau Mat Sabu telah bersetuju supaya Unit Amal Pas bertanggungjawab untuk melindungi Ahli Parlimen Seputeh.

Walaupun Teresa Kok yang diancam tampar oleh pertubuhan bukan kerajaan (NGO)Islam perkara itu rasanya amat berpadanan kerana Beliau sendiri dah terlalu Biadap terhadap Agama kita dan tindakan Mat Sabu nampaknya seakan akan satu tindakan Bodoh sehinggakan sanggup membela org yang menghina kita dan jika dia hendak menjadi pembela dap lahnatullah ini lebih baik jangan jadi orang kan bagus huuuhuuuu

Manakala Guan Eng pula berkata melalui sumber Newmalaysia post yg PM petik  berkata, beliau mencadangkan Pas melindungi Teresa kerana berpendapat usaha sedemikian akan menonjolkan usaha saling melindungi tanpa mengira kaum antara Melayu atau Cina.

Katanya, DAP perlu berhati-hati mengenai isu keselamatan Teresa memandangkan wakil rakyat tersebut merupakan pemimpin DAP selain seorang wanita.

Dalam pada itu, Guan Eng sempat membuat tuduhan semberono kononnya pemimpin NGO yang menawarkan ganjaran RM1,200 untuk menampar Teresa merupakan orang UMNO berdasarkan gambar yang tersebar melalui Internet dan perlu diingat jangan nak membuat tuduhan kerana bukti yang sebegitu pun nak dimainkan.

Mengikut gambar tersebut dakwa Guan Eng lagi, pemimpin NGO yang menawarkan ganjaran RM1,200 telah menghadiri mesyuarat yang dipengerusikan oleh pemimpin UMNO Selangor, Datuk Seri Noh Omar.

Tuduhan Guan Eng ini seakan akan menampakkan yg mereka ini dah kehilangan arah serta punca demi keuntungan Politik sanggup membela kaum dap yang kurang ajar ini seharusnya beliau mengambil tindakan salah laku bisadap teressa ini sama ada memecat atau hukuman yang setimpal bukannya nak membela orang yang biadap ini

Rakyat dinasihatkan supaya dapat memandang prinsip yang dibawa oleh Pakatan Pembangkang ini kalaulah para pemimpin dap ini buat silap pasti akan dibela oleh sekutu sekutunya walaupun jelas teressa menghina Islam dan Menghina Melayu tapi kesalahan itu tak di ambil berat oleh mereka sebaliknya menyalahkan Umno dari dulu kini dan selamanya...Fikir fikirkan lah sahabat seagama ku...Wallahuaklam.

Tiada ulasan: