Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 8 Januari 2014

TULISAN JAWI DI PULAU PINANG DI HARAMKAN !!! ??

Apa sudah jadi dengan Pengharaman Tulisan Jawi di Pulau Pinang ni ? mereka secara terang terangan memansuhkan satu persatu amalan orang orang Islam bermula laungan azan dilarang menggunakan Pembesar suara ,serta larangan bacaan al quran dan sekarang terang terangan cuba memansuhkan terus tulisan Jawi di Negeri tersebut.

Inilah akibatnya bila Melayu di sana terlalu memberi muka dan sanggup di perbodohkan oleh golongan Dap yang paling lantang dan berani bersuara melibatkan kelebihan kelebihan Agama serta bangsa melayu kita


Buka lah minda wahai melayu melayu Pulau Pinang jangan nanti generasi Melayu sampai tak kenal apa itu tulisan jawi gara gara terpedaya dengan pembohongan yang Pakatan Pembangkang lakukan hari ini

Untuk Peringatan sahabat sahabat Admin @pm mereka ini takkan berhenti memperjuangkan nasib bangsa mereka dan cuba menarik semua kelebihan bangsa kita dan sekiranya kita tak bersatu demi agama tak mustahil negara kita akan jadi seperti nasib Negara Jiran Kita iaitu Singapura dan mungkin juga seperti Indonesia yang kebebasan memilih agama di berikan gara gara permintaan dari puak puak Dap yang sering di ikuti serta di tunai oleh suara pakatan pembangkang yang gilakan kuasa.

Tiada ulasan: