Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 1 Januari 2014

PESERTA DEMONTRASI TURUN BERTINDAK LIAR HINGGA MERABA BEBERAPA WANITA ?.

Saya berasa kesal dengan tindakan liar perusuh himpunan di dataran ambil alih pentas dan meraba beberapa orang wanita,” katanya dalam laman tersebut.-najwa latif
Hasil dari siasatan dan carian akhirnya persoalan ini terjawab dengan laporan sahabat Bloger MYKMU.NET menjelaskan akaun, Twitter tersebut dipalsukan melalui teknik photoshop. Pihak mykmu terut berkata mereka berasa kesal dengan kejadian ini ingin memohon maaf kepada semua pihak yang terbabit terutamanya Najwa Latiff dan peserta demontrasi Baca disini

Berikutan kejadian rusuhan malam tadi maka ada sesetengah pihak nampaknya sengaja cuba memburuk burukan nama penyanyi tersebut....kesian makwe den tu haaahaaaaaa.
gambar rusuhan yg terjadi malam tadi yg memaksa upacara sambutan di batalkan -cuba tengok dlm gambar ni ada tak wanita haaahaa puas balak dia pegang bergesel sana sini yg pasti kaki raba dh bersedia menjalankan tugas,walaupun tweet najwa tu palsu tapi realiti apa yg dilakukan peserta demo kita mana tahu kan kan kan sahabat pm semua.
Kejadian berlaku hanya kira-kira 30 minit sebelum acara kemuncak sambutan tersebut sehingga memaksa pihak penganjur melalui pengacara majlis mengumumkan majlis terpaksa dibatalkan termasuk konsert dan pertunjukan bunga api.
Ketika itu, Orkestra DBKL sedang mengadakan persembahan apabila tiba-tiba perusuh berbaju hitam menyerbu pentas utama.
Beberapa kenamaan termasuk Datuk Bandar Kuala Lumpur, Datuk Seri Ahmad Phesal Talib dilihat telah meninggalkan tempat duduk masing-masing.
Penyanyi Najwa Latiff yang dijadualkan memberi persembahan melalui akaun Twitternya menyatakan rasa kesal apabila ada peserta perhimpunan menyerbu pentas utama.

Tiada ulasan: