Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 8 Disember 2013

MISSION IMPOSIBLE : YB Dato Rahman dalam misi bantuan dan menyelamat mangsa banjir di DUN CHEKA, PARLIMEN LIPIS

KALAU DLM PEMBANGKANG GAMBAR FAUZIAH SALEH MELANTAK MAKANAN YG DIAGIH TAPI DALAM BN INI LAH GAMBAR YANG MENUNJUKKAN KEPRIHATINAN SEBENAR WAKIL PEMIMPIN UMNO.
Sebelum Admin @PM memulakan bicara suka diingatkan pada sahabat sahabat serta saudara saudara kita didalam pakatan pembangkang cerita ini dibuat malah cerita2 lain yang bersangkutan dengan bantuan kemanusiaan mangsa banjir bukannya bertujuan nak menunjuk nunjuk tapi sebenarnya adalah untuk menjawab serangan bertali arus serta menjawab fitnah yang dilemparkan Fauziah Salleh dan penyokong2 pentaksub Pas yang sewenang wenang menabur fitnah kononnya kerajaan sibuk berhimpun di PAU2013 hingga lupa nasib mangsa bencana banjir

Kalau bab melantak no 2 kalau bab menipu no 1 tak gitu sahabat sahabatku semua
Napa tak caya ker jom tengok kalau dah tengok baru tau yer macai 2 pakatan pembangkang 

VIDEO INI LAH YANG MEMBUATKAN MP PKR (FAUZIAH) AIB KERANA FITNAHNYA GAGAL


read more at http://pendekarmelayu-pejuangbangsa.blogspot.com/2013/12/video-ini-lah-yang-membuatkan-mp-pkr.html

Kalau berbicara biar berfakta kan saudara2 semua,jadi mari kita singkap kebenaran serta fakta yang mengaitkan dengan hujah Admin @pm di bawah ini,mudah jer klick di situ bukti video kami sediakan untuk anda bukan sekadar cakap cakap kosong(video klic link diatas)

Ok kita sambung cerita kita semula, siapa sangka sampai begini sekali pengorbanan yang di lakukan oleh Y.B. Dato' Haji Abdul Rahman Bin Mohamad, Ahli Parlimen Lipis, Pahang,demi rakyat yang dalaam kesusahan sanggup meredah banjir dengan berani dan jika tersilap langkah boleh menyebabkan situasi yang amat merbahaya 


Y.B. Dato' Haji Abdul Rahman Bin Mohamad, Ahli Parlimen Lipis, Pahang.

YB Dato Rahman yang sedang dalam misi bantuan dan menyelamat mangsa banjir di DUN CHEKA, PARLIMEN LIPIS sebenarnya telah dihalang berbuat demikian atas alasan keselamatan namun beliau berkeras mahu turun dan memandu sendiri dan alhamdulilah berjaya berbuat demikian

Semangat seorang pemimpin yang sayangkan rakyatnya dan seorag pemimpin yang komited untuk menjalankan amanah yang telah dipertanggungjawakan kepadanya maka dengan berserah kepada kekuasaan Allah SWT beliau meneruskan hasratnya itu.

Beliau memang sangat dikenali di kalangan penduduk tempatan sebagai YB "Kampung Style" yang boleh dikatakan langsung tidak memerlukan protokol bila mahu berjumpa dengan rakyat. 

Beliau juga seorang yang sangat lantang dalam membela nasib Melayu, lantang bersuara dan lantang juga dalam perbuatan dan itu telah dibuktikan dengan keberanian beliau meredah banjir demi memastikan nasib rakyatnya terbela.

Rakyat LIPIS memang bertuah kerana mempunyai pemimpin yang sangat berani dan bertanggungjawab. Pemimpin seperti ini harus dijadikan contoh kepada pemimpin-peminpin baru dalam kepimpinan kerajaan.

Tiada ulasan: