Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 19 November 2013

ANAK MELAYU DIBERI RM30 SAMA NILAI UNTUK URUT BADAN,TAPI ANAK CINA DIBERI RM1.33 JUTA BANTUAN SEKOLAH!!!


Malang sungguh menjadi Melayu di bumi Selangor apabila anak orang Melayu hanya menjadi anak tiri yang langsung tidak dihargai sebaliknya cina untung berlipat kali ganda itulah ruginya pm jadi orang selangor ni akibat kebodohan orang pas menghalalkan penipuan PKR yang di kudakan DAP lahnatullah memperkayakan selangor dengan judi daan maksiat.

Lihat gambar di atas menunjukkan Dr. Halimah Ali, Exco Pendidikan Selangor sendiri memberi sumbangan bernilai RM 1,330,000.00 kepada Sekolah Jenis Kebangsaan Cinasedangkan anak Melayu yang berjumlah lebih ribuan orang di Selangor hanya mendapat baucar RM30 untuk membeli kasut BATA ITU PUN HANYA UNTUK KRONI MEREKA SAHAJA,sebab tu kena jumpa adun dulu baru nak bagi kan !!!

JIKA sebelum ini heboh dikhabarkan yang kerajaan negeri Selangor akan memberikan bantuan persekolahan kepada anak-anak pengundi Selangor bernilai RM200 malah sebenarnya dikhususkan hanya kepada kroni-kroni terdekat mereka sahaja, namun selepas sms itu tersebar dengan meluas terus pemimpin pakatan Selangor membuat pengumuman seperti berikut:
“Kerajaan Selangor tidak pernah membuat pengumuman rasmi pemberian baucer RM200. Sebaliknya hanya memberi baucer RM30 untuk keluarga berpendapatan rendah untuk membeli kasut sekolah anak-anak di BATA,” - Dr Halimah Ali Exco Pendidikan Selangor
Kah kah kah inilah penipuan yang sangat bijak di mainkan oleh kepimpinan kerajaan negeri selangor pandai membodoh bodohkan orang yg menyokongnya bayangkan hasil kajian terperincihanya 30% janji mereka ditunaikan sebelum pilihan raya namun masih mampu mentakbir selangor sebab apa erk,di  selangor cina memang di jaga kebajikannya tak heranlah kebajikan bersosial mereka memang dijaga kerajaan negeri iaitu mesin kuda dan rumah urut yang sampai skrg operasinya bertambah maju jaya hasil kerjasama kerajaan syaitooonn yang mentakbir 2 musim di selangor....

UNTUK MELIHAT VIDEO BONGKAR RUMAH URUT SELANGOR SILA KLICK DISINI

Tiada ulasan: