Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 5 September 2013

TAHNIAH PKR SELANGOR ANDA LAH YANG TERBAIK,KHALED DAH TAK TIDOOO LAGI TAPI MENGIGAU JER !!!

Walau pun pahit kebenaran tetap kebenaran,itu prinsip admin dan di sini Pendekar mengucapkan Setinggi tinggi  tahniah kepada PKR Selangor diatas usaha gigih anda terutama sekali Pendekar ucapkan kepada Menteri Besar Negeri Selangor iaitu yang di kasihi Saudara Khaled ibrahim yang telah menerima pangkat terbaru iaitu Khaled tidooo 


Hujan lebat yang turun hampir setiap hari membantutkan aktiviti harian rakyat Selangor. Sehinggakan setiap kawasan pasti ada berlaku banjir hingga menyusahkan orang ramai.


Cuma nak bertanya kepada Khalid Gagap selaku orang yang bertanggungjawab dalam pentadbiran negeri. Dalam suasana hujan lebat yang mengakibatkan banjir ini apa tindakan kerajaan negeri? Senyap? Gagap?

Sengaja aku nak perhatikan dua tiga hari ini apa tindakan yang bakal diambil oleh Khalid untuk membantu rakyat dalam bencana kali ini. Tapi hampa, setelah lama menunggu tiada satu kenyataan pun yang dibuat oleh Khalid Gagap untuk menangani masalah rakyat seperti gambar di atas.

Banjir teruk berlaku di Meru ini memang menyusahkan orang ramai yang hendak keluar dan balik kerja. Sehingga ke hari ini jalan tersebut masih bertakung air. Jalan juga rosak dengan bonggol-bonggol dan lopak-lopak besar. Apa gerak kerja Khalid untuk mengatasinya? Gagap lagi.....

Tiada ulasan: