Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 29 September 2013

MASIH NAK BERI KEPERCAYAAN PADA DINASTY LIM WALAUPUN BERLAKU PENIPUAN PADA CEC YANG LEPAS ?

http://pendekarmelayu-pejuangbangsa.blogspot.com/
INI KAH SARANAN DUA KAKI BODEK DYNASTY LIM ???
GEORGETOWN: Dua calon pemilihan Jawatankuasa Kerja Pusat (CEC) DAP meminta perwakilan untuk tidak mengundi mereka pada Ahad.
Naib Pengerusi DAP Pulau Pinang, Jagdeep Singh Deo dan ahli jawatankuasa negeri, R.S.N. Rayer menyatakan hasrat untuk tidak bertanding demi perpaduan kaum.
"Saya menghormati mandat diberikan wakil (CEC) pada pemilihan Disember lalu."Hasil keputusan itu,

DAP yang merupakan salah satu parti komponen Pakatan Rakyat mencatat keputusan terbaik pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) yang lalu," kata Jagdeep pada sidang media di pusat khidmatnya di Datuk Keramat, Sabtu.
Menurut laporan 19 September lalu, 

Ketua Menteri Pulau Pinang, setiausaha politik kepada Lim Guan Eng, Ng Wei Aik yang juga Ketua Pemuda DAP Pulau Pinang meminta para perwakilan untuk tidak mengundi beliau.
Beliau berkata, dia tidak mahu sebarang undi kerana merasakan mereka yang terpilih pada Disember perlu diundi semula.- Mstar Online

Tiada ulasan: