Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 5 September 2013

MALAYSIA ADALAH NEGARA TERBESAR PEMBERI SUBSIDI DUNIA!!! PR WAJIB BELAJAR BERSYUKUR !!!!

Sebilangan orang Melayu zaman ini memang tak pernah nak bersyukur,bila minyak naik 20sen habis semua nak di haroknya dan kalau Orang Cina tu Pendekar tak heran sangat kerana mereka memang dah tahu hidup mereka akan trus terbela kalau pun Kerajaan kita bertukar.

DAP akan bantu bangsa dia. Orang India pun akan terpinggir tapi orang Melayu ni, walaupun diberi bantuan begitu banyak oleh kerjaan, mereka masih suka dengar hasutan2 pembangkang. 


Mereka tak pernah nak selidik dulu. Mereka ni akan sedar hanya apabila semua bantuan yang diberikan kerajaan yang ada sekarang dihentikan sekiranya Pakatan berjaya rampas kuasanya dari orang Melayu kelak.

Disini Pendekar nak beri satu persoalan yang harus kita fikirkan !!! apakah mereka dapat terus hidup selesa selapas itu?

Jangan salahkan takdir sekiranya ALLAH tarik balik NIKMAT yang diberikan selama ini melalui kerajaan yang ada sekarang. ALLAH TIDAK ZALIM, MANUSIA ITU SENDIRI YANG ZALIMI diri mereka sendiri apabila mereka tukar yang terbukti menjaga kepentingan mereka pada yang belum tentu akan menjaga kepentingan mereka. 


Bersyukurlah Sahabat Pendekar semua kita nakkan ekonomi Negara maju dan bantuan dari Kerajaan melalui skim skim yang tak terperi banyaknya tidakkah kita terfikir betapa beruntungnya nasib kita

Ada dikalangan orang Pakatan yang Pendekar kenal tu dah lah bekerja kerajaan bonus setahun berkali kali insentif jangan cakap,ahli keluarga semua kerja dalam satu jabatan ibarat kata keluarga melobi kerja untuk keluarga lah,dulu kebanyakan begitu tapi sekarang ok dah tak dengar kejadian macam tu yang tak tahannya boleh kata yang kaya bertambah kaya yang Miskin bertambah miskin katanya,

Walhal apa bantuan yang kerajaan tak tolong pada golongan keluarga dia ,kampung dia,dan pemuda tempat dia,semua Noh Omar beri tapi inilah akibatnya golongan yang tak tahu menilai jasa orang.

SILA KLICK
DISINI UNTUK MELIHAT SENARAI BEBERAPA SUBSIDI YG DIBERIKAN KEPADA ANDA
Catat Ulasan