Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 1 Mei 2013

GEMPAR !!! BilIk Gerakan BN Parlimen Batu Gajah Di Bakar !!! botol bom petrol dan 5 bilah parang dirampas



Berlaku satu insident yang amat jijik dan keji awal pagi tadi iaitu satu cubaan Membakar bilik Gerakan Dun Jelapang, Parlimen Batu Gajah pada awal pagi tadi. Kebetulan polis sedang membuat rondaan di kawasan berkenaan dan ternampak suspek dalam keadaan mencurigaan sedang menyalakan api.

Suspek melarikan diri dengan kenderaan Nissan berwarna merah. Polis mengejar suspek. Kereta suspek terbabas dan suspek d tahan polis.

Kebakaran tersebut berjaya di padamkan oleh para petugas BN dan orang ramai yang lalu lalang di situ.

Polis menemui, botol bom petrol dan 5 bilah parang ini semua budaya jahat budaya ini bukan budaya kita hargailah keamanan yang kita kecapi ini jangan biarkan perkara ini menjadi racun dalam bangsa kita undilah calon yang boleh menegakkan kebenaran dan kemakmuran rakyat sejagat UNDILAH BARISAN NASIONAL!!

Tiada ulasan: