Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 28 Mei 2013

BAHAYA FITNAH PAKATAN RAKYAT SUPPORTER NI !!! ISLAM JADI MAINANNYA !!!


Orang yang sungguh bahagia ialah mereka yang dijauhkan dari fitnah dan juga orang yang bila terkena ujian dan dugaan, dia bersabar maka bersabarlah kita hendaknya dari fitnah ini.Bayangkanlah bab bersholat ni pun diaorang nak mereka2 cerita dan cuba Aibkan Umno BN walhal gambar ini sebenarnya di Dhaka Bangladesh

Ingatlah Si Polan bin Si Polan dari Parti Sebalah sana tu bahawasanya Siapa yang tidak berusaha melepas diri dari cinta kepada dunia, maka akan sengsaralah hidupnya, kerana sumber fitnah dan kesalahan adalah ketika seseorang itu begitu cinta kepada dunia.

Orang yang paling jahat daripada penyebar fitnah adalah orang yang suka mendengarkan mereka. Justeru, tidak akan ada penyebar fitnah apabila tidak ada yang mendengarnya...

Rasulullah s.a.w bersabda: Kelak akan menimpa umatku penyakit umat-umatku terdahulu, iaitu penyakit sombong, kufur nikmat, dan lupa diri dalam memperoleh harta dan bermegah-megah dengan harta. Mereka terjurumus dalam jurang kemenangan dunia, saling bermusuhan, saling iri dengki dan dendam sehingga melakukan kezaliman.

(Hadits Riwayat Al-Haakim)

Semoga Allah melindungi kita dari musibah ini… aamiin 

SUMBER SILA KLICK: 
GAMBAR INI

Tiada ulasan: