Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 27 April 2013

S.Manickawasagam Calon N10,Bukit Malawati Menabur Fitnah Pada 35orang Penyokongnya Di Ceramahnya Malam Tadi !!!!!

KEHADIRAN YB ZULKIFLI AHMAD JUGA GAGAL TARIK HADIRI CERAMAH





Pada malam tadi sedang Admin mendengar Ceramah dari S.Manickawasagam calon N10,Bukit Malawati yang dihadiri 35orang Kampung termasuk pengiring Adun berkenaan.Banyak yang disentuh,dan terdapat beberapa kemuskilan yang Amat Mengejutkan.Diantaranya:



  1. Beliau mempertikaikan Bendera Pakatan Rakyat di turunkan di sepanjang Jalan Stadium Kuala Selangor sedangkan Bendera Barisan Nasional tidak disentuh.
  2. Beliau juga menyebut Bendera tersebut diturunkan oleh pihak Majlis Daerah Kuala Selangor dan telah berjumpa Setia Usaha MDKS Tuan Haji Azhari bin Haji Sairin tentang ketidakadilan isu tersebut.
  3. Beliau juga berhasrat untuk menyaman Setiausaha MDKS sekiranya dakwaan Beliau benar dengan menggambarkan Setiausaha MDKS tersebut  seorang Ahli UMNO dan orang kuat Barisan Nasional.
  4. Beliau juga menamakan yang dipertua Majlis Daerah Kuala Selangor,Puan Hajah Noraini binti Roslan sebagai seorang yang cukup dikenali sejap YDP berkhidmat di Klang,Beliau menggambarkan YDP seorang yang tidak cekap bekerja di Klang,sebelum Pakatan Rakyat memerintah.
  5. Beliau menyatakan YDP telah menjadi seorang Pegawai yang Bagus setelah diperintah oleh Pakatan Rakyat.
  6. Beliau memberitahu Bekas Pegawai Daerah,Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor Dat'o Haji Misri bin Haji Idris sebagai seorang yang meletak Jawatan, Lari dari Jawatan Tersebut dan takut akan kehadiran Beliau di Kuala Selangor.
  • Belum lagi menjadi Adun,telah membuat pelbagai fitnah kepada Penjawat Awam dan Pegawai Kerajaan.
  • Perancangan seorang Calon Dun untuk memperbodohkan Rakyat dengan memburuk-burukkan Penjawat Awam dan Pegawai Kerajaan
  • Admin akan memuat naik gambar sebenar menjawab fitnah Adun ini selewat2nya malam ini dimana bukti menunjukkan bendera kedua-dua Parti Diturunkan sekiranya mengganggu lalu lintas dan sebab bendera Pakatan Pembangkang diturunkan adalah kerana ianya diikat pada divider  ditengah-tengah jalan dan jelas megganggu perlihatan pemandu dan sangat merbahaya jika dibiarkan
  • Bagi tuduhan-tuduhan yang berikutnya itu ternyata tidak berasas kerana jelas itu hanya fitnah semata-mata


    PENDEKAR MELAYU:Hari ini perjuangan kita bermula demi agama bangsa dan negara. Gelombang biru akan kembali di Sgor. Utk semua jentera kita kekal bersatu,tnpa perpaduan tiada kekuatan dan tanpa kekuatan tiada kemenangan.Kepada Tuhan kita berserah SEMOGA ALLAH S.A.W MERAHMATI SAUDARA JAKIRAN JACOMA DAN SEMUA PEJUANG BARISAN NASIONAL AMIN....SOKONGAN PADU DARI MASYARAKAT CINA MELAYU DAN INDIA PADA ADUN BN AMAT MEMBERANGSANGKAN BUAT PR GIGIT JARI



    SAKSIKAN VIDEO SERTA GAMBAR-GAMBAR TERSEBUT EKSLUSIF UNTUK ANDA !!!!!




    Tiada ulasan: