Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 24 April 2013

PAKATAN PEMBANGKANG !!! Upah Ahli Sendiri Pecahkan Kenderaan Kempen, Lelaki Cina Di Tangkap !!

Agenda buruk dan keji Pakatan Pembangkang akhirnya terjawab apabila Van Kempen, BFF 7635, milik Calon Dap P.145,yang dipecah kononnya perbuatan khianat jentera BN..dan akhirnya Allah swt tunjuk dengan tertangkapnya samseng upahan yang kononnya taiko besar pekan Muar.samseng ini telah berjaya d tangkap oleh petugas BN yang kebetulannya memasang bendera di kawasan kejadian tersebut.

Kejadian waktu itu sekitar jam 4 pagi, Ketua Jentera Poster BN, Mohd Jalil Shahari bersama 6 petugas lagi berjaya menghubungi polis dan 2 lelaki Cina di tangkap !

Nak nama tu ke hehe..biarlah..yang ni kita rahsiakan dulu..nama samseng..kalau nak tahu pun boleh..pergi je Balai Polis Muar..gerenti korang dapat heehee





Barang yang d jumpai dalam beg puok kera ni..pergHHH bukan setakat upahan pecahkan kereta milik parti sendiri..curi barang pun dia buat..tuuuiHH !! cerita penuh [DISINI]

Tiada ulasan: