Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 7 Mac 2013

CYBERTROOPER PR MEROYAN !!! ATM NAIK AIR ASIA PERGI BERJUANG DI LAHAD DATU WAJIB BACA !!!!!!


Ada juga kat FB luar sana dok pertikai pasai askar naik air asia...ada juga terpikir mengapa askar naik kapal komersial...lagpun rasanya pertama kali pencerobohan ke atas wilayah yang melibatkan pasukan keselamatan kita...banyak rakyat yg tak tahu..

Sebelum ini tak pernah pun orang pertikai askar kita pergi ke sana sini naik apa. Hari ini kerana naik persawat komersial Air Asia ke Lahad Datu, terus diperlekehkan.



Mungkin sebab sekarang ini tentera kita ada misi /tugas rasmi mempertahankan negara di Lahad Datu, mereka jadikan ia sebagai bahan lucu di facebook. Sepatunya kita sebagai rakyat berasa bangga dengan mereka sanggup pergi Lahad Datu setelah mendapat panggilan negara .


Semalam ramai yang terpinga-pinga mengapa Angkatan Tentera Diraja Malaysia menggunakan khidmat peswat Air Asia untuk menghantar anggota tambahan ke Sabah untuk operasi di Lahad Datu.Ada yang berkata ini adalah kerana pesawat Hercules milik TUDM rosak dan tak mampu terbang. Ada juga yag berkata ini semua helah Tony Fernandes nak buat duit.Ini semua spekulasi bangang yang tidak berpijak di bumi yang nyata.Komik khas ini dihasilkan untuk menjawab persoalan di atas.









Tiada ulasan: