Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 3 Februari 2013

[VIDEO]Kekaguman Datuk Nik Aziz terhadap Tun Dr. Mahathir



Info ini Tidak pernah DICERITAKAN oleh Parti PAS..kerana orang-orang Pas takut kuasa Politik mereka hilang kerana Aljuburi jelas mengatakan menyokong keselamatan Israel dan dalam video itu jelas NIK Aziz pun kagum dgn Tun Mahathir


1- Tunku Abdul Rahman Perdana Menteri Malaysia Adalah Pengerusi Pertama Pertubuhan Negara-negara Islam-OIC yang beribu pejabat di Jedah Arab Saudi.
2- Negara-negara OIC yang meletakkan Islam sebagai Agama Rasmi Negara ialah Malaysia,Arab saudi,Bangladesh, Mesir, Algeria, Morocco, Tunisia, Tajikistan, Libya, Jordan, UAE, Kuwait, Oman, Bahrain, Comoros, Qatar, Brunei dan Maldives.
3- Indonesia yang merupakan Negara yang paling ramai penganut Islam didunia TIDAK meletakkan Islam sebagai Agama Rasmi..

PERSOALANYA....


1- mengapa PAS wujud di negara ini dan menafikan Malaysia bukan sebuah Negara Islam..?? dan Mengapa PAS tak mahu iktiraf negara sendiri sebagai Negara Islam...??
2- Bukankah PAS tidak sepatutnya wujud dinegara ini..Dan PAS patut wujud dinegara Lain yang belum menjadikan dan mengiktiraf Islam sebagai Agama Negara..??!
3- PAS mendakwa mereka yang mengundi PAS akan masuk syurga manakala yang mengundi UMNO tidak masuk syurga...? Bagaimana pula ahli PAS yang tak dapat mengundi PAS dikawasan PAS tidak bertanding..?? Ahli PAS mengundi PKR dan Parti yang tolak islam DAP masuk syurga ke atau masuk neraka..??
4- Hakikatnya PKR pemimpin dah ahlinya ada islam ada kristian,ada hindu ada budha..!!
DAP pula tak ada pemimpin dan ahlinya yang islam..kalau ada boleh dikira dengan jari... Adakah parti PKR dan DAP lebih islam daripada UMNO..??
5- Bagaimana pula umat islam di Negara Islam lain seperti di Saudi Arabia,Maghribi,Tunisia,Mesir,Indonesia dan lain-lain negara didunia ini..Meraka tidak berpeluang ke masuk Syurga kerana di negara mereka tiada PAS untuk di undi..??

KESIMPULANNYA....
Rakyat Malaysia TIDAK MEMERLUKAN Parti yang Bernama PAS ini...!!!
Cukuplah sebuah Parti pakatan yang diterajui UMNO dalam BARISAN NASIONAL yang telah menganggkat dan memartabatkan ketinggian dan kesucian Islam serta MENSEJAHTERAKAN kehidupan Rakyat berbilang kaum dalam kerukunan yang Aman Damai tiada tolok bandingnya

Tiada ulasan: