Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 5 Februari 2013

HAJI HADI BIADAP PAKATAN PEMBANGKANG YANG BODOH DITIPU GUANG ENG KENAPA NAK SALAHKAN UMNO SEDANGKAN UMNO LAH YANG MEMPERTAHANKAN ISU KALIMAH DARI DILACUR PAS PADA DAP BEBAL HADI NI !!!!! ?


Umat Islam di negara ini perlu menolak segala fahaman yang terpesong mengenai agama Islam kerana ia bukan sahaja boleh mengancam akidah, malah menjejaskan keharmonian.
   
Adalah malang sekiranya umat Islam dibiar berpecah semata-mata kerana ada sebahagian daripada masyarakat Islam sendiri yang terpengaruh dengan pelbagai fahaman yang terpesong daripada ajaran Islam, Abdul Hadi yg 'bersalah'....jadi jgn nak tuduh2"Ini kerja Umno. Mengaku Islam... bawa isu kalimah ALLAH musim pilihan raya. Nak pancing undi guna kalimah ALLAH," katanya ketika menyampaikan ucapan di Himpunan Perdana Ummah bersama Pas di sebuah hotel dekat ibu negara,Jangan jadi bodoh yer Hj hadi nak tuduh org lain dan UMNO khususnya, kerana Hadi yg bertindak membelakangkan Majlis Syura Ulama ketika bersetuju, malah beliau sendiri secara bersama dgn pemimpin dalam Pakatan mengeluarkan keyataan bahawa kalimah Allah boleh digunakan oleh bukan Islam pada 8 Januari lalu, walaupun Presiden Pas itu kemudian membuat pusingan 'U' pada 13 Januari selepas Majlis Syura Ulama membuat keputusan, tetapi ia sudah terlambat dan kini beliau terperangkap menyebabkan pemimpin DAP semakin Kurang ajar........PAS PIS PUS


Norman Toha, Bekas Setiausaha Perhubungan Pas Selangor,  berkata, Abdul Hadi yg 'bersalah'..so..jgn nak tuduh2 org lain dan UMNO khususnya,  kerana Hadi yg bertindak membelakangkan Majlis Syura Ulama ketika bersetuju, malah beliau sendiri secara bersama dgn pemimpin dalam Pakatan mengeluarkan keyataan bahawa kalimah Allah boleh digunakan oleh bukan Islam pada 8 Januari lalu, walaupun Presiden Pas itu kemudian membuat pusingan 'U' pada 13 Januari selepas Majlis Syura Ulama membuat keputusan, tetapi ia sudah terlambat dan kini beliau terperangkap menyebabkan pemimpin DAP semakin biadab........PAS IS DEAD

Tiada ulasan: