Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 28 November 2012

NIK AZIZ DISERANG SAKIT JANTUNG JAM 6;30 PAGI TADI KINI BERADA DI HOSPITAL PAKAR PERDANA KOTA BAHARU



BERITA YANG AMAT MENYEDIHKAN INI PENDEKAR DAPAT MELALUI SAHABAT FB ,KESAHIHANNYA BELUM DAPAT DIPASTIKAN TETAPIJIKA BENAR SEPERTI DI KHABARKAN OLEH  Antara yang melawat Datuk Nik Aziz petang tadi, Raja Perempuan Kelantan, Tengku Anis Tengku Abdul Hamid  .


Turut menziarahi, Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Mustapa Mohamed yang juga Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan.

MARILAH KITA SAMA2 DOA KAN BELIAU CEPAT SEMBUH

DI KHABARKAN MB KELANTAN NIK AZIZ DI SERANG SAKIT JANTUNG JAM 6.30 MINIT PAGI,KINI BERADA DI HOSPITAL PAKAR PERDANA KOTA BAHARU KELANTAN DANSETELAH DI SIASAT RUPANYA BERITA ITU BERTARIKH 22/DEC/11

MOHON SEMUA DOAKAN KESIHATAN BELIAU WALAUPUN KITA BERBEZA PANDANGAN POLITIK TETAPI KITA ADALAH SAUDARA ISLAM,DIHARAP SEMUA PENYOKONG UMNO TIDAK MENYIMPAN RASA DENDAM PADA BELIAU,SAMA KITA BERDOA AGAR BELIAU CEPAT SEMBUH...AMIN...



Allah s.w.t. berfirman, maksudnya,

" Allah, tiada Tuhan (yang berhak di sembah) melainkan Dia, Yang Tetap Hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafa'at (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi ; dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya) ".

{ Al-Baqarah : 255 - 'Ayatu'l-Kursi


-bernama

Tiada ulasan: