Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 1 Mei 2014

Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) PKR SAH KAN BANYAK HANTU YANG PERGI MENGUNDI !!!

PKR membatalkan keputusan pemilihan Cabang Batang Sadong di Sarawak selepas mendapati berlakunya penipuan semasa proses undian minggu lalu.
Sebelum ini PKR yang kononnya parti yang adil sering menyusahkan SPR kononnya lemah menguruskan PRU13 yang lalu dengan tuduhan tuduhan yang tidak masuk akal malah terbukti tiada seperti apa yang mereka tuduh
Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) PKR, Datuk Johari Abdul, berkata pihaknya turut menggantung pengawas pemilihan daripada tugas dan mencadangkan kepada Jawatankuasa Disiplin supaya mengambil tindakan terhadap sekumpulan pemimpin cabang yang menang tanpa bertanding untuk dipecat daripada parti.
“Apa yang berlaku di Batang Sadong adalah jumlah ahli yang keluar mengundi tidak sama dengan jumlah kertas undi yang dikeluarkan.
“Paten (corak) yang ditulis ni adalah orang yang sama, jadi banyak hantu yang pergi (mengundi),” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat PKR di Kuala Lumpur, hari ini.
Admin pm berharap agar sahabat sahabat pembaca yng budiman dapat menilai sikap mereka yang sering menuding jari pada pihak lain akhir nya bahananya menimpa kepada mereka kembali
Pengawas pemilihan Cabang Batang Sadong digantung daripada tugas, kata Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan Pusat PKR, Datuk Johari Abdul. Gambar fail.

Tiada ulasan: