Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 1 Mei 2014

GAMBAR GAMBAR KEBIADAPAN PENDEMO PAKATAN HARAM YANG BERTEMPUR MENYERANG MEDIA YANG MEMBUAT LIPUTAN .?

1Jam Media Vs Pendemo

Sekumpulan pemuda yang dipercayai peserta Himpunan 1 Mei mengadakan terjahan keras kepada media ketika pihak media melakukan rakaman semasa selesai himpunan tersebut.

Kumpulan yang berpakaian serba hitam dan memakai bandana bagi menutup identiti individu telah melakukan provokasi kepada media pada jam 4.10 Petang di hadapan sultan abdul samad dengan mengeluarkan perkataan kesat seperti "Fuck Media" dan mengeluarkan jari tengah.

Disamping itu, kumpulan tersebut turut melontarkan kayu yang mempunyai permukaan tajam kepada pihak media.

Namun, kumpulan media sempat menyedari tindakan tersebut sempat mengelak tindakan kejam oleh para pendemo tersebut.

Antara yang terlibat pada saat tersebut adalah jurugambar dan juruvideo media.

Kekecohan tersebut selesai ketika Unit Amal yang menyedari tindakan tersebut telah berjaya menyuraikan kekecohan itu.

Hampir satu jam kekecohan tersebut berlaku.
Memalukan bangsa Melayu yang sejak dari kecil diajar dengan betul hormat menghormati serta berbudi bahasa bila besar jadi samseng jalanan..
Yang paling membuat admin pm tertarik bila mana melayu pakatan mati mati di bodohkan cina Dap yang datang bersama Keluarga duduk santai di kedai bersenang lenang yang melayu pula dah bagai kera tak dapat makan sehingga sanggup memaki hamun serta menyerang Media...agaknya kurang didikan dari ibu bapa kot...

Tiada ulasan: