Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 1 Oktober 2013

MUS-STOP-AA PETANDA TIGA KEJATUHAN PAKATAN PEMBANGKANG

Bersesuaian dgn ijtihad karamah NIK Aziz yang telah di persetujui oleh ahli-ahli pas yakni WAJIB mendedahkan sekiranya ada keburukan pemimpin yg meminpin umat,khasnya umat Islam demi menyelamatkan umat.

MUS-STOP-AA enggan bersumpah menafikan tuduhan BERZINA itu amat tidak kita setujui,sebab SAIDINA UTHMAN BIN AFFAN,pernah bersumpah di dlm masjid dihadapan oleh para sahabat ketika menafikan pertuduhan terhadapnya.

Harus diingat sahabat PM semua Wahai ahli Pakatan Pembangkang yg beragama Islam,jikalau dikumpul seluruh ahli pas,TGNA,TGHA serta tertuduh dibandingkan ilmu,keimanan,tawadhuk,takwa,tawakkal SAIDINA UTHMAN dgn kamu semua di sisi ALLAH umpama langit dgn bumi,layaknya. Wallahu'alam.


Keperluan cctv,video atau gambar serta DNA amat bersesuaian dgn Hadith Nabi SAW,riwayat imam Ibnu Majjah, mafhumnya Nabi SAW pernah memberitahu sahabat ,tentang seorang penzina berserta dgn nama dan identitinya,tetapi tidak dapat dihukum REJAM sebab tak cukup bukti utk hudud.

SAYUGIA diketahui setiap bukti yg diiktiraf oleh masyarakat boleh digunakan sebagai bahan utk menilai akhlak seseorang dan bukannya utk mengHUDUD.Tujuan Nabi SAW,utk umat mengetahui akhlak yg dituduh ditakuti akan terpilih menjadi seorang yg menjagai amanah bagi umat.PERSOALANYA seterusnya KLICK DI SINI 
http://pendekarmelayu-pejuangbangsa.blogspot.com/2013/04/gempar-sambungan-cerita-mustafa-ali.html

Tiada ulasan: