Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 13 Oktober 2013

KHALED ISMATH PUAK BIADAP GELAR ORANG UMNO LEMBU KHINZIR DAN ANJING !!!!

Sungguh biadap Manusia bernama Khalid Ismath ini yang selama ini tidak putus putus dengan kebiadapan melampaunya,dan semalam manusia biadap ini meneruskan kebiadapannya di laman sosial apabila mengeluarkan status Twitter berbunyi:

‘Selain lembu, khinzir dan tapir juga menang dalam sayap umno sebentar tadi. Tahniah kepada semua anjing yang mengundi’.

khalid


Tweet yang dimuatnaik jam 11.45 malam semalam itu, jelas ditujukan kepada keputusan pemilihan sayap Umno.

Pernah ditahan polis kerana komen dalam laman sosialnya berkaitan perhimpunan haram sebelum ini, Khalid diketahui umum gemar melemparkan pandangan berbaur kontoversi di laman sosial sejak dulu lagi.

Dia pernah menghina Rasulullah menerusi status Facebook apabila menyatakan nabi israj dari rumahnya. Apabila ditegur pada status yang sama, dia tambah berani menambah bahawa Harun Taib juga nabi.

Bekas penuntut Universiti Teknologi Mara (UiTM) yang digantung tiga semester kerana mengugut polis Jun tahun lalu ini juga, pernah melabelkan bekas Menteri Besar Kedah, Allahyarham Dr. Azizan Abdul Razak sebagai Si Tua Bodoh dan Anjing Umno.

Selain tweet semalam, lihat sajalah sebahagian status di laman sosial berunsur provokasi dan bahaya yang telah dimuatnaik oleh Khalid ini. – REM RAMZI @ mynewshub.my
598758_497816903563902_1736468040_n
8564467612_0a6e8511ef
ScreenHunter_01 Jun. 12 17.45
ScreenHunter_01-Sep.-18-01.57

Tiada ulasan: