Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 29 September 2013

TERKINI VIDEO PANAS 14 RUMAH URUT SAMPAI PANCUT,PUSAT HIBURAN DISERBU GARA GARA TAWAR SEKS DI SELANGOR

Admin tengok penyokong Pas  ni dah banyak merapu dari dulu sampai sekarang tak habis-habis kata Negeri Kelantan di bawah Pentakbiran Nik Aziz tiada Aktiviti MAKSIAT HEEHEEE TAPI BROO.. TU DULU HEEHEE..Kalau dulu sarimah pun takde bulu kikikikikiki....sekadar bergurau janganlah terasa pulak erk.. macai2 Pas tu heehee takkan lah 600meter dari rumah Nik Aziz tak tau kot..



LORR !!! RUPANYAKELANTAN PUN DAH SAMA MCM SELANGOR JUARA MAKSIAT BAWAHPKR HASIL SAYANGNYA DAP PADA PKR DAN PAS


UNTUK MELIHAT VIDEO BONGKAR RUMAH URUT SELANGOR SILA KLICK 
DISINI



Blog Tukar Kelate mengemukakan satu bukti rakaman tarian wanita berdangdut tidak jauh dari rumah Menteri Besar Kelantan, Nik Aziz Nik Mat.

" Dengan bunyi muzik yang kuat, pergaulan bebas wanita dan lelaki tanpa malu, segan silu, menari di khalayak ramai. Itulah yang berlaku di Pulau Melaka. Dimana, lokasi kejadian berada tidak sampai 1 kilometer dari kediaman Nik Aziz dan juga Masjid Tok Guru. "

" Malah kami juga mempunyai bukti bahawa di Kelantan, mempunyai sebanyak 17 buah pusat karaoke yang beropersai sehingga jam 4:00 pagi. Ada juga yang beroperasi 24 jam. "
" Tujuan kami bukanlah untuk mengaibkan dan menutup periuk nasi pihak-pihak terbabit. Apa yang kami mahu dedahkan ialah, kegagalan Pas di negeri yang digelar Serambi Mekah. Dimana rakyatnya dikatakan telah pun diberikan didikan dan ilmu Islam sejak Pas diberikan mandat sebagai Pemerintah dan Mentadbir kerajaan negeri tersebut sejak tahun 1990. " dedah blog itu.

Tiada ulasan: